Fridaynight.

Kommit hem från en ganska seg kväll. Chill med ett annat ord. Började med en rolig niobuss in, promenad till Norrsätra och sen blev vi där till curkus halv 12. Fem tjejer och en kille. Drog oss ner mot stan, träffade lite roligt folk. Men sen blev det kallt och bilen plockade upp oss strax efter ett.
Kortfattat min kväll. 

Nu när klockan snart är morgon så har jag  inte träffat min älskling på nästan två dygn. Gillas faktiskt inte och inte förns imorgon kväll kommer jag få se han igen. Längtar tokigt.
Borde faktiskt sova nu, eftersom jag ska till Uppsala imorn med the family. Bilen skulle visst gå runt 9 och här ligger jag vaken. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0