Äntligen

ja då hade vi sista provet idag eftersom betyget ska sättas senast onsdag och det är ju onsdag idag! först hade vi G prov i no och sen hade vi Vg och Mvg prov, ja och för dom som vill veta så gick det inte allt för bra. Och ni som inte ville véta har nog redan läst de! Synd för er..

Ja och jag vill ju passa på att skryta lite och för vi fick ju faktiskt pepparkakor, bullar och hemgjord saft också för Gunilla tyckte att vi var så duktiga. Ja och jag kommer väl antagligen och få en aning ont i magen sen för jag tryckte ju itne i mig mindre än 25 st pepparkakor iaf.. Men man kan u inte låta dom vara kvar och bli gamla heller . Bättre och äta upp dom tyckte ju jag.

Ikväll hoppas jag på lite lätt gym med erika om jag orkar efter idrotten idag, vi var ju lite hurtiga och hade aerobic och gympa. Jag tror det var någon blandning. Sjukt jobbigt iaf kan jag lova.

12 dagar kvar till julafton, wihi:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0