En heldundrande upplevelse!

ja och appropå gårdagen så var det hur kul som helst:D

Först én heldag shopping, ja ingen var väl för engångs skulle på shoppinghumör men vi hade ju roligt iaf. köpte nån sak iaf. sen åt vi mat med isabell och kurvan som också hade kommit till stockholm för att shoppa! Det blev Åhlens mat, ja för mig blev det tacobuffe! Mums säger jag bara. Shoppingen fortatte också efter käket men blev inge mer shoppingsugen för det!

Sen när klockan närmade sig halv 6 var hon nog så tog vi tunnelbanan mot Globen, och där tog vi det lilla lunga innan det var dags att inta våra platser. Satt riktigt bra faktiskt! Sen så drog dom igång publiken och klockan åtta började showen. Ja gamla artister som inte ni andra såg sjöng och så i pauserna, sen var de ju självklart även Amanda och Marie som sjöng, sjukt duktiga,. Ja vi hade alltså helt sjukt kul och det inte ju helcoolt också ska jag passa på att säga. Men jag tycker ju som dom 48.7 % som röstade på Amanda, hon skulle ju ha vunnit helt klart! Hur cool som helst menar jag. Men egentligen bryr jag mig väl inte så mycket. MEn ja AMANDA skulle ändå ha vunnit.

Sen efter när själva idol var slut tog vi fossingarna på ryggen och kutade mot tunnelbanan för att hinna med första eftersom vi absolut inte ville missa sista tåget hem! När vi kom fram till T-centralen hoppade v i och och gick till Centralen och inhandlade lite gott tills tåget skulle gå. Tåget skulle gå vid 00.11 och vi gick ut minst en kvart innan duktiga som vi var för engångs skull! Sen när klockan var 00.09 kke säger dom att tåget har blivit försenat till 00.56 så då fick vi ta vårt pick och pack och ta och gå in och sätta oss igen, men det räckteinte med den förseningen utan tåget skulle inte komma förns 01.20 eller nått så då fick vi vänta ännu längre, ja och inte fick vi sitta inne i värmen helaler, för dom skulle låsa och ja vi höll på att bli inlåsta också där inne på den stora läskiga stationen.


JAg tror inte det är meningen att vi ska åka hem frpn stockholm för i våras när vi var där så missade vi tåget och i sommras hann vi inte köpa biljetter för vi höll på att missa tåget åsså nu blev det försenat pga. en påkörningsolycka! nej helt klart inte meningen att vi ska åka hem! men tillslut gjorde vi det och nu sitter jag här hos erika och väntar på att hon ska föna klart håret sitt! Sen drar vi på fest till David!

Ja och idag var det julmarknad, inte lika mysigt som vanligt, erika och jag stod vid chokladhjulet och frös i 2 och en halv timme, men vi träffade ju lite folk iaf!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0