I hope I meet you

Ledig idag eftersom vi slutade skolan igårkväll.
Avslutningen var mysig som alltid och för ovanlighetens skull så spelade jag gitarr inför massa folk. Ja inte själv förstås utan med Sofia, Fiona, Elin och Sofie. Gick hur bra som hellst för den delen!

Efter kyrkan var det då julklappen. Jag tog med klubban och drog till gympasalen, ja anna var också med! Jag kan ju bara säga att vi vann! Under finalen gick även larmet och det var ju lite takt i det också så lite danssugen blev ju Putte iaf!

Ja och åter till idag. Vaknade vid 11 och åt lite frulle, eller man kanske inte kan kalla det frukost heller utan mer ett glas juice och ett glas yoghurt. Klockan halv 1 kom mamma och plockade upp mig och vi brummade in mot sandviken, där skulle vi fixa leg till mig! Så nu kan jag snart visa  att det verkligen är jag som heter Sofia.

När klockan var runt tre så ringde Erika tråkigt nog, hon skulle ju med oss till valbo! Så då lära vi ju styra bilen mot gymnasiet och plocka upp henne. I valbo träffade vi John och Erik som också var där!
Tillslut hittade jag även en julklapp till Erika, inte den jätte bra iden som jag fick när jag gick där. Men en annan sak som nog också blir bra! Du vill allt bra veta vad det är va? Men det tänker jag inte säga.
Vi käkade gott på IKEA och jag köpte även urgulliga reflexer, haha. Sen styrde vi bilen hem mot färnbo igen och nu sitter jag här.

Får se vad som händer ikväll, men jag gissar på en hemmakväll bara.. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: erkan

jag VILL inte veta..

2007-12-20 @ 20:33:14
URL: http://erkiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0