Mycket är det som händer.

Ja vad ska jag säga. Jo jag kan ju börja med att skriva varför jag inte skrivit här på ett tag och det kan ju bero på att jag inte har orkat, haft mycket för mig och helt enkelt inte haft lust. Men nu blire väl lite skrivning igen antar jag.

Julen var bra, fick julklappar som jag önskade mig och träffade släkten. Sen var den över och nu får man vänta i nästan ett helt år till. Men egentligen är det enda roliga med julafton alla klappar som man får, men det roliga ska väl vara släkten och sånt därnt! Inte ens julmat tycker jag om. Ketchup på julbordet är min melodi iaf, haha. Men även om man inte gillar julmaten så sitter det ju inte fel med Knäck och sånt därnt så därför får Erika och jag se till att slänga upp lite stålar och köpa oss ett nytt kort så att bli kan bilda muskler!

Sen har det gått massa dagar, har väl varit med tråk erika hela veckan, inte en dag utan att man slipper se na. Men hon är go hon. Sen har vi ju spelat spel och nördat film hela veckan, men inte gnäller jag för de för det har nog varit det roligaste lovet hittils iaf. Varenda dag har varit hru kul som hellst! Färbofolket, dom gillar vi.
Kupolen har jag ju okcså hunnit med, dit brummade jag, mamma, erika och simone igår men det värdelösaste jag varit på så därför blev det en tripp med bussen mot gävle idag också för att hitta den speciella nyårsklännignen, okej det var väl kanske inte en klänning jag var ute efter men hem kom jag hem med en vanlig t-shirt och inte det jag egentligen skulle ha! Så blir det ju jämt och det gillar vi inte!

Nästa vecka är det NYÅR! och då blir det partaj och umgås så mycket som det går. Ska blir kul det här ska ni se! Sen fyller ju även David år den andra så får väl säga Grattis redan nu utifall jag glömmer bort den här gulliga lilla sidan och inte skriver på ett tag igen.
Ja och det kommer även bli kungsberget med Anna, det är min skidpompis de och Erik men det får  vi se hur det blir med den saken, skidor ska jag åka det är iaf en sak som är säker!

Nu är det sent så ska väl säga hej till John Blund snart får jag hoppas, godnatt.

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0