Valbo idag

Ja det blev valbo idag men hela familjen, inte det vanligaste om jag säger så! hittade ett par stövlar så nu har jag iaf ett par och dom var itne så dyr heller så hittar ajg ett par finare kan jag slå till på ett par till:D sen inhandlade jag strumpor, nått som jag verkligen behövde, nästan hål i allihop nu. Det blev en tunika, linne, hårband och lite mer sånt där som kan vara kul att ha! Sen så hittade jag också massa som jag vill ha i julklapp så jag får ju se vad som dyker upp på självaste julafton, bara 22 dagar kvar nu! Snart, snart kommer tomten.. Imorn är det skola som gäller och då får man väl  ta och göra klart våran julgran och fixa våra småjulklappar. Nej nu ska jag se slutet på topmodel och sen blri det andra avenyn :D wuuhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0