Young, old

lussebandy igår, eller först var det skola och sen tog man bussen in mot sandviken. På bussen träffade jag även David, Erik och Ludd som då också skulle in och titta på bandy. Väntade ett tag och sen kom erika och simone från gävle och även kurvan var med. Vi åkte till simones lägenhet som inte var helt fel! Nu vill jag okcså flytta, men jag blir nog kvar hemma i många år till. Gick till jernvallen och där träffade vi allt folk igen, där stannade vi till halv två kanske och sen hem och sova.

Idag är jag så trött så jag tror nästan att jagi nte har sovit på fler veckor! Men nog ska jag hålla mig vaken för ikväll blir det spel och film kanske, så det ska bli urkul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0