01.22 - 01.31 (minus 6 minuter ungefär)

ja så är klockan när jag skriver detta;) det blev film med pojkarna istället för klassen hos jocke. Erika och jag tog på oss på oss våra små skor och traskade frammåt för att köpa godis, det blev julmust :D sen traskade vi vidare mot erik, vi tänkte för ovanligthetens skulle gå över åkern, om det åkte förbi nån bil så hoppas jag att dom trodde vi var rådjur, apropå det så såg jag 3 eller 4 st när jag åkte hem, haha. 
- Jag såg 34 rådjur när jag åkte hem:P
E - VAAAAAA?
Nej till åkern igen , ja för att komma ända fram till eriks lilla röda stuga, men nej så är det inte det är ett stort gult hus! så lära vi ta oss över ett dike och det gick ju tillslut, första hoppet men man behövde mycket mod för att klara det (Y)
Sen kollade vi på filmen och det var ju rätt bra men jag kan ju inte neka till att ska slumrade till en aning som vanligt... Men sånt hör ju också till.

Nu tänkte jag ta och titta på summerland.


ELIN - Nu kan jag säga att imorn åker jag!
(något man måste säga innan man åker annars kommer man inte iväg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0