18.52

Ja nu har jag gjort klart en VG fråga på No;n blev skit bra, trodde jag inte eftersom de var så svårt att hitta det jag behövde.
Nu sitter jag mest och funderar orkar inte göra nå Svenska, hade ju världens tur att hamna med precis rätt folk också, fick ju göra extra mycket, eftersom de andra inte riktigt var som jag hade tänkt mig, allt var kopierat från Wikipedia, inte ens ändrat ett enda ord.
Nu vill jag mest att Joey och Vänner ska börja, vänner är den  roligaste serien som man aldrig tröttnar att kolla på. Nu kom jag på att jag har inte hunnit kolla på det efterlängtade avsnittet av desperate housewives heller. De får väl blir imorn de då om jag inte måste fortsätta plugga. Ja nu ska jag nog börja plugga lite på tyskan som är tillsimorn:)
Nu på kvällen fick Linnea också ett ryck och skulle stå på händer, men eftersom hon har spagettiarmar så blev de ju inte så lyckat och man fick sig allt ett gott skratt när hon kom med sin egna lilla uppfinning, haha. Just jag jag kollade på Americas funniest homevideos också, så  kul var de idag, stackars små barn säger jag bara!



Nu är de din tur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0