dagarna går fortare än man anar.

jaha, igår blev de fotboll, eller kanske inte så mycket direkt, satt mest vid datorn och sen somnade jag. Vet iaf att dom förlorade med 3-0, om det är rätt? jag är inte riktigt säker. haha. Ja sen efter fotbollen la jag mig och sen sov jag till 10 när jag som vanligt vaknade av linnea som letade efter någonting. Jag gick upp åt lite fil och flingor men det var inge gott så då tog jag lite Turkyoughurt istället:)
Vid tolv skjutsade mammsen fram mig och jag städade, jag tror det inte är meningen att jag ska tjäna mer , även om jag städar allt som går blir det inte ens mer timmar än om jag städade de lilla som jag gjorde när jag började i somras, jag blir tokig. Jaha sen solade jag och när man kollar sig i spegeln har man fått såna dära mysiga fräknar, men så fort man stänger dörren och går därifrån så är dom putsväck..
När jag kom hem så pluggade jag lite svenska, inte helt klar än men de kirrar jag imoron, sen vet jag ju inte om vi ska redovisa tisdag eller onsdag heller, blir de tisdag blir de nog lite knapert med tid. men jag får göra så gott jag kan.



Nu har jag kollat på andra avenyn också, de är helt sjukt vad bra det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0