fredag

japp nu äre fredag igen och jag funderar på om de blir enligt planerna eller om de kanske blir någe annat. Ja vi hade fika i skolan idag igen och jag kan lova att folket som går förbi allt blir lite avundsjuka! haha. Sen efterskolan åkte jag med jocke hem som vanligt och på vägen stannade vi vid blomsterhandeln för att hämta mitt H&M paket:D fick sms i skolan att det hade kommit. Sen när jag kom hem så kollade jag på grejerna, det var ju fint men tröjan var väl inte som jag hade tänkt mig. Det var ljusare grå med lite glitter i, den var ju inte ful men jag vet inte om jag ska ha den kvar.. Jag som hade sett fram emot att få hem den. ja och sen på eftermiddagen så har jag bara slappat och ska väl också ta en duscha snart innan jag ska göra nånting nu på kvällsingen.



Jag väntar fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0