hårdträning

ja skola idag, hur kul som hellst, fiona och jag ¨sågade ihop en julgran, eller ritade och tomy sågade. Sen så var vi så fiffiga och fick med hela klassen på julklappsbyte, sånt som man gjorde på lågstadiet, nått kul lär man ju ha sista året också. Sen efterskolan så pluggade jag för fullt för att bli klar med so:n som ska vara klar och inskickad klockan 12 i natt, ja 00:00 då! Nu på kvällen har jag varit med erika, vi gick till lungan och köpte fika, sen till lars och köpte julmust i sån där 33cl liters flaska, då är så söta så man bara måste ha en, men kolsyran går ur på 3 blåa sekunder och det är ju ett minus, men gott så länge de v arar. Ja vi gick och gymmande och nog var det hårdträning, får se om jag har nå träningsvärk imorn.. ja också blir sova tidigt idag. Ja eller försöka iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0