jag längtar..

ja jag han inte med att skriva igår men jag var i skolan och sen så pluggade jag hela dagen.

ja och idag blev de skola igen, de är väl nått man går till varje dag egentligen. Ja inte lördag och söndag då också inte på lovet då förstås, hemma bara om man är sjuk eller nått, ja vi hade en vanlig skoldag idag,  på rörelsen gick vi till sofia och kollade på film, haha Efterskolan åkte jag och elin med jocke, han släppte av mig och jag gick in och började råplugga för att hinna klart med allt om ekobilar till oljeförgiftningar och annat vad det nu är ochnu är jag äntligen klart:D ska snart ta och skicka det till gunilla.

Nu på kvällen blir det skolan igen det är ju snart dags å välja gymnasie och vi ska på sån där information med fika(Y) jag kommer ju inte alls att bli tjock om jag fortsätter äta så här som jag gör, små äta hela eftermiddagarna kan ju aldrig vara bra, inte förr och itne nu.

Såg att dom hade en marabou som jag inte hade sett, måste ju ta och prova den snart också!Bild på Marabou Non Stop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0