lördag, härliga lördag,

ja dagen började bra:) vaknade mamma, pappa och linnea åkte bort. Själv hemma!
Satt mig vid datorn ett tag sen blev det en panpizza innan det var dags för gym med anna. Gick fram och gymmade med anna och sen var vi hem till henne ett slag, tittade på hennes klassfoto, ja alla såg väl inte allt för mysiga ut;) haha. Sen gick jag hem och nu sitter jag här, mor, far och syster kom just hem Nu  blir det snart en dusch och sen tänkte jag kolla på highschoolmusical 1 och 2 som går på femman om undefär en timme, sen är klockan åtta och då är det snart dags för fotboll och vart vet jag inte. Men det fixar sig nog.


Nu känns det bättre:)

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0