Skönt!

ja då hade nästan en hel dag gått igen då, skolan är slut och nu sitter jag och vilar lite innan jag tänkte ta och göra engelska och läsa bok. Sen får vi väl se om det blir gym eller nått ikväll, skulle vara mys och träffa lite annat folk är dom man träffar i skolan. men jag behöver väl föresten inte gymma idag heller, vi hade kåår, ja det är så där det uttalas, jag vet inte hur det stava. Ja vi hade det iaf på gympan idag, skitjobbigt. Så nu kommer jag iaf att få en massa tärningsverk imorn! men då vet man ju att man har tränat, man får pengar för jobbet. det var inte det där jag tänkte på, nått annat ordspråk men jag kom inte på hur det var.
Nej nu blir det tv och engelska.

 (det där var en övning)



Att det kan vara så lätt att missförstå varann..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0