Slappa

skolan är slut för dagen och när jag kom hem så blev jag väldigt sugen på nånting, så jag tog och gjorde en kladdkaka och nu har jag precis tagit ut den ur ugnen, ser super smarrig ut (Y)  ja imorn är de fika dag i skolan också, sofie, julia och maddes tur att ta med nått att fika på:D
Nu tänkte jag kolla på mitt desperate housewives avsnitt som jag inte hann kolla på igår, längtar. men först ska jag låta kladdkakan svalna lite så jag kan äta den samtidigt.
Senare blir de handboll igen och idag ska vi ha riktiga bollar ett plus de med eftersom vi inte har nån bra annars. Sen måste vi väl också se till att få med lite mer folk så att vi kan få ett lag så småningom. Skulle ju inte sitta fel.
ja och inte har H&M kommit idag heller, hoppas jag får ett sms snart så jag kan hämta ut det imorn eller nå.
jamen nu ska jag nog ta och kolla på det där avsnittet, får se om jag skriver nått mera sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0