som vanligt

Skolan idag, fiona var sjuk och elin är ju borta men det kändes faktiskt inte tomt  för de, haha. ja efterskolan köpte jag pepparkaks deg men dum som jag var köpte jag den som var 3 kronor billigare och då var den självklart inte lika go.. Men ja jag bakade ju iaf några pepparkakor istället för att äta upp hela! Jo jag gjorde våfflor också innan jag drog på träning, ja eller vi tränade väl  inte allt för mycket, sprang några varv i våran otroligt stora gympasal och sen så gick vi till erika. Ja de var ju bara erika och jag föresten. Sen nu är jag hemma och borde väl egentligen ta och lsäa lite tyska så jag kan det imorn, vi ska ju ta en resa till berlin, nån som vill följa med`?

Jo nån som har nått tips på vad man kan önska sig i julklapp kanske också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0