söndag, ja vi vet ju vad det betyder.

ja, skola imorn så klart.. Men rätt skönt, hinner itne tänka så mycket på annat, en sak som är bra!
Ja idag har jag städat mest hela dagen känns det som och sen solade jag med erika eller ja hon följde bara med och sen andra avenyn nu på kvällen. sjukt att det är så bra!

Ja igår så skjutsade mammasen oss till bodås, nått nytt ställe där man inte varit förut. Adam hade fest. Sen när vi väl var där så var de rätt så kul tycker jag, patrik fick ju en ny frisyr som jag tror att han fotfarande är väldigt nöjd över, hoppas jag iaf, simone och jag är ju alltså inte annat än duktiga på den fronten då;) Kvällen var rätt så lung och det hände väl inte allt för mycket saker och vid två kom annas mor och hämtade oss, åkte hem och sov rätt så fort.

image8

Hur ska man veta man ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0