Vilken väg ska man gå?

jaha, då har jag varit på gymnasieinformation också, det blev man ju inte allt för mycket klokare utav, men det lutar nog mot teknik. Men sen så har jag ju nu fått reda på att man kan bli arkitekt genom bygg också, haha ska ska gå där. Sen om man väljer NV så kan man ju välja musik, inte för att jag tänker välja det eller för att jag är det minsta musikalisk men det var ju värt att nämnas, för det blev ju bestämt idag! nej ska nog ta och slå en blund snart, måste sova ikapp min timmar lite. så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym vän

Sköna biffen att det lutar åt teknik! Det är ett mycket bra program att gå :)
Hoppas du kommer trivas vad än du går :)

2007-11-22 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0