It felt so wrong, it felt so right

Igår var det skola. Gick fort som tur var och sen blev det Gävle med min älskling. Hem och åt lite och hade allmänt mys därhemma hos honom tills David plockade upp oss. Han har ju körkort nu den grabben. Där i bilen hittade vi också Samo och Anders. Våra planer var att kolla på GIF-Helsingborg. Väl där gick matchen ruggigt bra och Gävle vann med 3-0. Men det roligaste var nog ändå att se Henke med mina egna ögon. Ja Henke Larsson alltså. Efter matchen studsade vi in i bilen, hade våra planer på att sätta Samuel på en parkbänk, hans egna önskning där. Men så blev det inte utan Max vart det. Gott med mat i magen, även om jag inte orkar hela maten. Min mage är ju inte lika stor som vissa andras.
Innan vi kom ut därifrån hann jag även få Cola utspilld på mina brallor av någon konsig typ som inte var riktigt stadig på benen.
Hem, sov, upp och åka med åttabussen in. Trebussen hem och nu tillslut sitter jag här. Vet inte vad jag ska göra. Trodde jag skulle färga slingor, men eftersom jag inte fick något svar på mitt sms så antar jag att det inte blev nått. Ska nog ta och städa lite, skulle behövas faktiskt. Sen sjubussen imorn och sluta kvart över 11, hjärta.

Vissa saker är svår, hur man än bär sig åt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0