GOD JUL!



GodJul alla(läs: ni några) bloggläsare som nu läser den här lilla bloggen.
Nu har jag fått min önskeklapp, ja redan? den brukar inte dimpa ner förns ikväll om jag nu får den. Mamma och Pappa har kanske börjat dagen lite tvärtom. Nu ska jag klä på mig och om en halvtimme drar hela familjen Skoglund till Farmor för att äta julpaj. Ikväll åker vi hem till mormor för att äta julmat och förhoppningsvis öppna flera paket! Woho.
Men innan vi drar ska vi stanna till hos självaste Erika Wahlen ja hon får finbesök på julafton. Så bäst att hon är vaken!
Vårat årliga stopp på ÖB ska vi också göra, som mamma sa. Trots att vi bara varit där en gång innan och vi var inte där förra året.
Glöm inte KalleAnka klockan 3.

xoxo tomten

Kommentarer
Postat av: erkan

god jul gullet! :D 11 minuter kvar av 2008.... (julafton)

2008-12-24 @ 23:49:44
Postat av: erkan

god jul gullet! :D 11 minuter kvar av 2008.... (julafton)

2008-12-24 @ 23:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0