Happening.

Skola och slutade vid kvart i ett. Tog en sväng till gävle där jag bytte mina trasiga stövlar. Fick en påse som var lika stor så att jag skulle få plats i den. Såg ganska många bekanta ansikten och hälsade även på Erika en sväng men hon var upptagen med en kund som hon var väldigt trevlig mot. Ovanligt. Sa nästan bara hej och hejdå och sen fick jag bråttom till bussen.
Sen i årsunda efter att jag bytt till färnbobussen fick vi vänta i kanske 20 minuter för att en sopa till busschaufför körde berga. Men man överlever och nu sitter jag här.

Min trasiga plattång är tillbaka fast i ny skepnad. Min födelsedagspresent från anna är fixad så nu ska jag glida runt med ett nytt armband runt armen och här kommer två pepparkakor gjorda av min syster. I skepnad av Fru och Herr SkoglundLundell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0