HELGMYS!

Igår åkte jag till min älskling efter skolan. Hälsade på Sandra på Åhlens medan jag väntade på bussen och sen plötsligt slutade min telefon fungera. Man kunde inte skicka sms, ringa och man kunde inte heller ringa till den. Tråkigt nog funkar den igen nu bara det att batteriet är slut, jag som hoppades på en ny.

Igår kväll hade dom en mysig kväll här i radhuset i Gävle. Mat och lite tidiga julklappar fick dom, lite Youtube och en rolig historia som jag ärligt talat inte förstog ett dugg utav. Sen blev det film, the Ruins. Ganska äcklig film, men den måste ha varit väldigt bra eftersom jag inte sov ens en liten minut. Ludde blev allafall mer rädd än mig, min lilla fegis.

Idag har vi ätit frukost och nu sitter vi NÖRDIGA som vi är vid varsin dator. Ja varsin, det här måste det bli ändring på. Men roligt det har vi ju!
Ikväll vankas det Hockey, ja det är den tråkiga delen av kvällen, sen blir det mat och bio. Med folk, Som jag gillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0