Hell yeah!

Idag har jag smaskat i mig risgrynspudding och saftsås, sjukt gott lovar jag att det är, även om vissa har en annan mening. Sen har jag inte gjort något mer, eller gått i skolan precis som alla andra dagar och legat i soffan även det nästan precis som alla andra dagar, har ju inte legat här på ett par dagar nu.
Trots att mamma och pappa gnäller på att jag ligger här så tror jag pappa har saknat mig lite när jag inte legat här på hela helgen, med min dator i knät. Han sa ju faktiskt nästan idag att det hade varit lite tomt i hörnet. Men det kan ju också bero på att dom vill använda min dator när våran är trasig.

Nu ska jag kolla på Julkalendern, dom bryter sig in på tomtens lager, kan det bli mer spännande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0