hit and run

En sköning till dag. Hemma hela dagen, sov halva. Steg upp och gjorde våfflor med Ludde, mamma tyckte inte det var någon bra juldags mat. Kan väl inte spela någon roll? Bättre än rester från julmaten. reste är väl do ogodaste man kan äta. Han åkte hem och nu ikväll har jag tagit en sväng till Sandviken och hem igen. Vi skjutsade erika och simone dit.
hemma mötte plockade vi upp anders och åkte till erik och åt mackor och lax och david kom också.

nu ska jag skriva godnatt till fredde själv som är på lan(känner löklukten ända hit) och sen sova med ett glatt leende för imorgon ska jag till uppsala och slåss med folk på rean! hörde att det var halva reapriset på gina, jag är där klockan tio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0