smile.

Igår åkte jag med åttabussen in till skolan för att vänta tills jag  började i en och halv halv timme tills jag började som blev väntande till halv 1 eftersom den jävla bildlektionen var inställd! Jag överlevde och hade svenska i en halvtimme och sen matte till halv 4. Skolan är som roligast när lektioner är korta och man får sluta tidigt. Jag åkte med familjen till Gävle för att kika lite, men det enda som inhandlades var en julklapp. Sen åt jag på max och åkte till min älskling, vi tog bussen till stan ungefär och köpte julmust och youghurt. Sen traskade vi till hans systerslägenhet där vi sov.

Idag började skolan 11 och lektionen slutade en halvtimme senare och nu har jag matteprov om 40 minuter. önska mig lycka till! Ikväll taggar jag plugg.



7 dagar kvar till julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0