days in my life.

två kanondagar kan jag väl påstå att det här har varit.
igår började det med att två bilar här från färnbo drog in mot gävle. blev lite shopping. inget svart eller grått! tror ni jag är stolt?
när alla drog mot valbo åt jag och simone lite mat och sen skildes vi åt olika håll. jag vände näsan mot fredrik. blev lite stan med han också. efter det bio! allt flyter, kanske rolig film som jag kan rekomendera med glada miner. och nästan det bästa var innan filmen. fläktar som stog i alla hörnen på salongen började surra och blåsa. sen plötsligt slutade dom igen och då kommer det upp på skärmen "ett tåg har just passerat dig i 200km/h, det hinner inte stanna så det är du som måste passa dig" något i den stilen, okej det bästa var det inte, men lite roligt!
hem mot sätra, guitar hero och sen poker. snark till det sistnämnda.
idag vaknade vi, lagade mat, missade bussen ner till stan, spelade lite mer guitarhero och missade bussen än en gång. nej till stan kom vi allafall och sen åkte vi nästan direkt till sandviken med bussen. köpte en subway macka!

på hem vägen blev det plötsligt bastfallet, leka lite med klara. hann också få mina nya braxer nerspillda med cola. det såg precis ut som jag hade kissat på mig. tur var det att jag var påväg hem bara.

NU blir det sex and the city med linnea och mamma. (filmen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0