16/2 2008

Godmorgon, känns som det var längesen jag vaknade såhär tidigt på en helg brukar väl i alla fall få sova minst en timme till.
Jag vaknade när mamma brummade iväg i bilen, skulle in och kika på kakel för 500 miljonte gången. Dom blir ju aldrig nöjd och inte lyssanar dom på vad jag tycker heller...
Men jaja när jag väl kom ner efter flera försök att somna om så ser jag en lapp på bortet där det står att jag ska hänga tvätt, jo jippi! Dagen börjar riktigt bra.

Nu ska jag mysa framför en film och äta god frukost innan det är dags för plugg.

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Vad kul, då är det bara att hoppas!Hoppas att du får en bra dag!

2008-02-16 @ 10:47:37
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0