Alla hjärtans dag!

Idag är den 14 Februari och då vet väl de flesta vad jag menar. Ja för er som inte vet så är det alla<3dag, men jag undrar egentligen vad meningen med den dagen är?
Folk springer runt med rosor överallt men annars känns det precis som en vanligt dag. Inget speciellt händer förutom att man kan äta lite tårta och kanske äta ett hjärta någongång.

Det enda speciella idag är väl att jag antagligen ska laga mat och tårta med Erika ikväll. Om det ens blir av eftersom hon nu har gått och blivit sjuk, den som nu smittade henne kan ju gå och gömma sig! Men jag ska nog se till att jag får tårta och god mat i vilket fall som hellst.
Efter maten blir det badminton på två personer eftersom dom andra nu gått och bestämt sig för att dissa och för en film istället! Men vi ska nog ha roligt i vilket fall som hellst.

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0