Bubbly

Nu har jag kollat på film, spelat gitarr och suttit vid datorn, ingenting av det jag skulla göra. Men tur är det att Genetik inte är allt för svårt och det är inte heller för mycket att lära sig. Men det jag undrar är att vad äre för skillnad på genteknik, genterapi och förädling? Allt låter precis som samma sak, säg till den som kan.
Ja men jag får väl hoppas att det går bra imorn.

Jag hoppas jag inte låter allt för sjuk just nu men tänk att ha en fisk som sprattlar i magen, hur sjukt skulle inte det vara. jo det skulle nog vara läskigt och känna en simmande fick i magen. Det där var något vi funderade på på matten idag. Ja man måste ju svälja den hel också så att den överlever!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså :P Magsyrorna borde döda den på fläcken ;)

2008-02-19 @ 17:04:49
Postat av: sofia

så långt ska man inte se på saken!

2008-02-19 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0