"Det är som om jag skulle tvinga i dig sån där...sursill!"

Då var de mångad och skolveckan ska börja igen. En sak som är sköönt är i alla fall att vi slapp skolan idag, eller nästan kan man säga. Självstudie dag var det så idag har jag gjort matte och tyska. Sen kollade jag lite på Svenskan eftersom vi har nationelltprov imorgon och på torsdag men det ska nog gå bra!
Nu har jag nyss ätit mat och det kommer väl antagligen bli en lugn kväll som vanligt. En sak som är spikat är ju vänner! Ovanligt eller? Sen knäcker jag nog en film om jag hittar någon bra. Det var alltså dagens dag, måndag!

Helgen för övrigt var mysig.
I Lördags blev det bio. Hastigt och lustigt blev det bestämt. Trodde vi skulle få åka själv ett tag, jag Anna och Erika men så blev det ej. För Anders och Samuel skulle också tränga sig in i bilen mot gysinge!
Det blev 49;an mot Gävle. Väl där träffade vi Erik och sen blev det "We own the night". Bion, chips och läsk blev en riktigt bra blandning och eftersom filmen var bra blev det det hela lyckat!
När filmen var slut travade våra fötter vidare mot McDonken och det blev en nachobörjare. Sjukt god, lovar jag!
Kvart över 12 gick bussen tillbaka till Hedesunda och medan vi väntade träffade vi på en trevlig kille...GB-gubben! Inte den där tjocka typen utan han som lämnar ut glassen till affärerna! Vid ett landade bussen i Hedesunda och det blev bil med pappsen hem.
Det var våran lyckade lördag.




Söndag blev en slappdag med andra avenyn på kvällen.
Kort men bra sammanfattning av en heldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0