I wish you were here

Samma sak igen, fattar inte hur jag bär mig åt. Men nu har jag i alla fall konstaterat att det var internet som slutade funka när jag skulle publicera mitt inlägg igår. Jag orkade inte skriva ett nytt så därför skriver jag lite om gårdagen nu också.

Tisdag
Jo dagen gick fort, det började med Engelska redovisning och slutade med No. Efterskolan blev det innebandy på dirr och det var väl roligt! Sen gick jag hela vägen hem eftersom Jocke var så seg och inte hann plocka upp mig. Först när jag svängde in på min väg så susade han förbi och då var det väl inte någon ide att skjutsa mig den sista biten. När jag kom hem blev det duschen, tv och mat innan det var dax att liiiira elgitarr med Elin och Sofia. Kan ju säga att vi kan det där, haha!
Sen blev det hem och kika vänner, gossip girl och house. ´Trodde väl att det skulle bli en vanlig tråkig kväll men då plötsligt ringer telefonen och en röst säger att datorn levereras snart, rättare sagt vid 10 i 9.
Sen blev det godnatt och sovgott!

Idag
I morse vaknade man trött och skulle vara sjukt skönt att bara sova vidare! Men det var ju skola så bara att hoppa upp och klä på sig, äta lite frukost och borsta tänderna!
Sen var det tyskaförhör och helt oväntat fick vi alla tjejer mvg på det! INTE vad jag har väntat, men sånt tackar man ju inte nej till.
Nu äre repris på vänner från igår på tv så nu ska jag plugga NO.
Ikväll skulle det inte sitta fel med gym med Erika! 

image100 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0