Inte ens 20 sekunder

Då var kvällens planer förstörda på bara någon liten ykna sekund av en mamma som säger att jag inte får träffa Erika för då kommer jag bli sjuk, jo säkert jag har ju inet varit sjuk på år och dagar. Så varför skulle jag blir det nu och snäll som jag är gör jag som mamma säger och vi ändrar våra planer till lördag istället, allahjärtansdag middag och tårta två eller är det tre dagar försent! Man blir ju knäpp vad fort dagarna går..
 

Ja nu antar jag att det blir mat snart, tacos med närmare ord. Det sitter ju inte helt fel men jag är sjukt sugen på kycklingfile och massa beasås. Tjockt javisst men det är sjukt gott!

Hejdå


Kommentarer
Postat av: erika duvet

ett som är säkert är att det blir en nybildad "fettis-dag", nämligen imon! dåru bästa !!

2008-02-15 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0