When you kiss my nose

Nu ska ni få höra om kvällen. Kort eller långt bestäm själv!

Elgittarr - Let's dance - film

Eller den långa verisionen.
Vid sju skjutsade mammsen fram mig eftersom jag skulle spela lite med Sofia, Elin och Fiona. När vi kom till kiosken såg vi två tokar som hoppade och vinkade, vilka inte var några andra är E och F.
Vid åtta var vi klar med vårat liiir och gick mot fernan istället där damp vi ner framför tv;n och kikade på let's dance i hopp om att hitta på något roligare.
Vid nio kom det ett sms från Erik som löd att dom skulle komma fram om cirkus 10-20 minuter och sen var det film. 10 minuter sent kom Ludde, Erik, Anders och Samuel innanför dörrarna och snart var även Anna där.
Vi poppade 3 påsar popcorn, ingen blev lik den andra. Den första blev bränd och det var Luddes fel, den andra blev perfekt och den tredje blev bara kärnor(även det Luddes fel). Eftersom Ludde så bestämt skulle poppa alla påsarna så lovade han även att han skulle äta upp dom annars blev jag en hundring rikare, haha!
Apropå filmen så kan jag väl itne påstå att den var bra och det kan nog vara därför som jag somnade eller som jag uttryckte mig då "jag vilar bara ögonen", ´jag är väl kanske inte känd för att vara nattpigg.
 Avundades nästan Erika där lite som kunde ligga hemma och sova, skulle inte ha suttit helt fel! Men nu får du ta och bli frisk så vi kan ha  våran romantiska fettismiddag imorn:D

Nu börjar mina ögon somna och därför är det nog bäst att jag släcker lampan.

Godnatt


It starts in my soul
And I lose all control
When you kiss my nose
The feelin shows
Cause you make me smile
Baby just take your time
Holdin me tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0