Cant let you go

Hej! Nu har jag väl inte skrivit på ett tag, men har helt enkelt inte orkat.
Helgen var väl helt okej. Sandviken på fredagen och film på lördagen. Faktiskt glömt vilken det var, men kan ju säga att den var aningen rolig i alla fall. Men konstig också.
Idag har det väl varit skola som vanligt, sen hem och slog upp matteboken men orkade helt enkelt inte så därför blev det datorn fram till tio över fyra då jag tänkte kolla på det efterlängtade OC, men då hade dom bytt ut det mot Kyle XY. Jag som ser fram emot det varenda dag! Men saker förändras ju, som allting annat!
Vid sex tog jag mig fram för att gymma lite med erikizen min. Eller gym och gym, mest prat och lite slappt! Men skönt det med.
Nu blir det snart sängen och alltså sova tidigt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0