SELSLaN

Ja det blev LAN igår hos erika, svettlan kan man ju också kalla det. Sjukt roligt iaf, det är ju en sak som är säker. Nu när jag tänker efter så gick tiden väldigt fort för jag vet knappt vad vi gjorde. Vips var klockan halv 6 och det var dags för Samuel och Ludde att dra sig hemmåt. Erika och jag sa godmorgon till Gunbritt och sen somnade vi också.
Mamma ringde vid tolv och då var det bara att hoppa upp och packa väskan för annars vi jag gå hem. Sen har jag legat och flöta framför tv hela dagen och nördat TopModel från 2004 eller nånting eftersom datorn inte ville starta.

Nu blir det nog film snart och sen Kungsberget imorn!
Förstår inte hur sugen jag är på att åka skidor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0