Slappsöndag, det är vad det är!

Vad gör jag nu? Jo jag väntar på att reklamen ska ta slut och filmen "bröllopsfixaren" ska fortsätta, riktigt bra film på trean just nu.
Dagen har varit en riktig slappdag och nog är jag förkyld, eller nu börjar jag snarare bli sjuk! Haft ont i huvet hela dagen men blir nog bra om jag sover lite snart. Vill ju inte bli sjuk nu eftersom vi ska till Uppsala på tisdag och det har jag sett fram emot i en hel vecka tror jag det är, så sjuk det tänker jag inte bli förns på onsdag iaf, onsdag och torsdag skulle jag kunna vara sjuk! Det skulle bara vara riktigt skönt.
Nej nu tror jag filmen börjar igen, så jag säger väl godnatt och sovsågott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0