Tomorrow I'll be gone

Sitter och lyssnar på save tonight, helt sjukt vad bra den låten är. Det är ju inte sämre heller att det är just den som håller på att läsa oss på gitarr! Om det nu funkar, idag gick det ju inte allt för bra, men jag kan ju säga att vi gör några framsteg Elin och jag, Sofia behöver ju inte ens träna för hon kan ju hela redan!

Idag har jag varit i skolan, badminton på idrotten och nog märktes det att vi har tränat! Tyckte jag i alla fall.. Sen vad dom andra tyckte det vet ju inte jag. Just nu längtar jag till en hel rolig helg och sen ställer jag in siktet på tisdag för då ska jag till Uppsala med Fiona, Elin och Madde. Kolla på GUC och man får ju inte glömma att rikta näsan mot lite affärer heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0