Tomorrow never comes.

Och då var även denna torsdagen dagen slut  just denna vecka och imorn är det fredag! Då blir det PARTY med stora bokstäver. Nej då, men roligt ska vi ha det!  Slutar skolan redan halv ett och det sitter ju inte fel, ett plus bara det. Åker hela långa vägen mot Sandviken och där träffar jag på Erika och Simone med flera. Sen drar vi mot Gäve. Jo innan ska jag hämta mitt leg också! Vi faktiskt inte påminnas om hur kortet blev, men nu får jag i alla fall det efterlängtade kortet.  Sen hem igen och fixa och äta mat med mera och sen blir det fest. Hem och sova hos Simone. Då var även denna fredagen slut.

Ja till idag, det som faktiskt har hänt och jag vet hur det har gått till. Skoldagen var soft, allt var väl riktigt bra förutom det där förbaskade nationella provet. Men vi ska inte se negativt på saken och hoppas på det bästa!
Vips var dagen slut och man fick slappa på soffan igen. Frammåt halv 5 värmde jag en sån där mumsig låda från Felix eller vad det är innan träning. Men tråkig som dom flesta var så var det ju inge roligt att bara vara två eller tre som sprang runt där och spelade nånting. Så iställer drog Erika och jag mot Thailand och värmen. Var borta i sisådär 1 eller 2 timmar och sen hem och duscha. Nu ska jag packa lite och sen blir det tv för min del!

Jag får inte glömma att gullungen Erika har namnsdag idag heller. Grattis på Erika och dom andra som nu heter så! GRATTIS!


image89

Kommentarer
Postat av: erika

tack stumpan;)

2008-01-24 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0