Göteborg

Vaknade nyss. Sov tydligen i 2 och en halv timme men det var mer än vad jag behövde just nu. Skönt helt enkelt. Jag vill inte ligga inne i Göteborg. Går på Alvedon och Ipren nu också. Kanske är därför jag känner mig bra för tillfället.
Jag blir lite fundersam över vad för mat det blir ikväll asså. Linnea som är kocken och då vet man ju aldrig. Låter ju bra ifrån köket allafall. Men lukten är ju svårare att känna, täppt det är vad jag är.

Nu ska jag börja packa, bättre sent än aldrig. Fast det kan väl inte ta så lång tid. Frågan är bara vad jag ska ha för väska och vad jag ska ha med mig.

Imorgon drar vi!
Sofia, Erika, Anna och Kurvan. Götet, here we are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0