I feel good in your arms.

För inte alls längesen var man hur trött som helst och ahde kunnat somnat på köksbordet hos Annasådär rakt upp och ner. Men nu när man är hemkommen och ska sova på riktigt så är man pigg. Eller ja pigg för stunden i alla fall. Sitter jag här i ett tag blir jag nog trött igen.
Ont i huvet har ja också, inte roligt. Ska nog ta en alvedon och försöka sova såfort jag har skrivit klart det hära. Sen vet jag ju inte när jag ska vakna imorgon heller, ska troligen med mamma in till stan och då vet man aldrig när hon åker. Får hoppas att det inte blir För tidigt.

Dagen har varit gaska soft. Ja soft med ett enkelt ord. Pizza till lunch, fram och hämta biljetter till Lars Winnerbäck. Den 15 augusti så kommer vi. Sen har vi umgåtts med trevligt folk, kollade på Sweet Home Alabama hos Anna. Den är bra den. Och nu på kvällen eller ja natten har vi spelat spel. TP, med vuxna frågor. Så att jag inte kunde en enda fråga var väl inte så konstigt. Och speciellt inte när spelet var från 1984.. Det var nog gammelheten som gjorde det. Men vann gjorde mitt lag, men det var nog för att Erik var med. Och för att motståndarna var Anna och Ludde..

Mn vi lärde oss ett nyss ord som heter Apolit. Det betyder att man inte bor i något land eller ja tillhör. Man är statslös för den som vill veta.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0