Those words.

Ligger här på mage i sängen och fötterna i vädret, viftar lite lagom på dom också. En maltesers påse har jag här brevid också. Som Anna köpte på Ålandsbåten idag eller igår till Erika och mig. En god gärning alltså, även om jag just kom på att jag börjar tröttna på dom. Har ju börjat möla i oss sånna här nu ganska ofta och då kan man ju inte annat än tröttna. Men kan nog få i mig dom, haha.
Försöker också ladda upp årets storfilm så att jag kan visa den på våran blogg. Ja min och Erikas alltså. Men Youtube verkar inte vara på min sida just nu för det går segare än segast.

Ska kanske sova i tid idag också så att man inte blir en Zombi snart. Det skulle ju se lite knepigt ut. Ja om inte annat läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0