You make me smile every day

Galet vad ont jag har i min hals just nu. Vad kan man göra för att det ska bli bättre? Märker även att jag har börjat sagt galet väldigt ofta, blir nog mitt nya ord det där. Fast jag har fortfarande inte bestämt om det är positivt eller negativt.

För cirkus en timme sen åt jag en varmmacka, kanske mer känd som Toast för vissa. Jag vet inte vad folk kallar det. Gott det var det allafall och något jag kan rekomendera starkt såhär på kvällskvisten<3. Men sen till efterrätt skulle jag ta mina maltesers som jag så noga gömt i kylskåpet under salladen och gurkan för att ingen skulle äta upp dom. Men vad är inte borta när jag väl ska ha dom. "Vem fan har tagit min maltesers?" "Jag köper nya!" Kommer det då från mamma. Finns det något som som klassas som godis måste man verkligen gömma det om min mamma finns i huset. Hon är värre än ett litet barn som inte vet vad som är rätt och fel och tar allt hon kommer över här hemma (i godisväg).

Idag har jag åkt båt med Anna, Ludde och Erik. Annars "eka" som Erik säger, men vaddå? Det finns ju en motor och jag anser att en eka är en liten träbåt med endast åror.
Vi hade en rolig dag även om inte vädret var bra. Var ju ganska mycket vågot på vägen till Sandön och solen tittade fram i  max en kvart när vi väl var där. Men ensamma var vi ju där och matsäcken tog slut och vi åkte hem.

Sen nu på kvällen har vi kollat på film hos Erik, men vad ska man göra om inte kolla på film när vädret är mer än kasst och myggorna är rena militärerna. Kan väl inte påstå att filmen var bra eller dålig eftersom jag inte såg så mycket. Sov väl lite här och från och bjöd på någon liiten snark som gjorde att jag vaknade lika fort själv. Fast det berodde ju på att jag är sablans förkyld. Ja klart det gjorde.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0