You make my day

Någonting säger mig att jag ska släcka lampan och sova mina 8 timmar, alltså vakna när klockan är 9 imorgonbitti. Och då hoppas att solen inte har hunnit försvinna för dagen. Vi hade ju faktiskt tänkt att åka båt och ta oss ut redan vid 10 imorgon. Om alla är i tid och inte har försovit sig med flit dvs.

Men eftersom jag inte är så sugen på att sova än så ska jag skriva lite om gårdagen eller förrgår är det väl nu om någon som läser det här är sådär exakta på tid och dagar. Men jag räknar faktiskt inte det här som en ny dag eftersom jag inte har sovit någontingoch vaknat upp än.
Ja det var fest hos Simone, en reedigt kul sån. Var nog längesen jag var på en sån rolig fest, helt seriöst. Men vad kan det inte bli om folket är på bra humör och det är massa trevligt folk?
Även om ett par strumpor fick ta och hamna i sopkorgen och man fick chansen att bli en aning irriterad också, ja jag tar inju inte åt mig. Men vissa saker är bara så onödiga när man ändå har fel. Så hade jag jäävligt roligt.
Och om människor någongång kan inse saker kanske det är dags att börja lära sig nu. Fick ju ett förlåt och det är var ju kul att höra.
Halv 4 fick man skjuts hem och så var den roliga kvällen över.

Ska kanske ta och sova nu. Eller i alla fall skriva klart det hära. Kan väl bara säga Godnatt och Sov så gott!

  



Ny dag nya möjligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0