Friday and Party and Mat

Jahaja, nu är det Fredag och alltså helg. Vilket troligen kommer bestå av grillning med trevligt folk. Kött, potatissallad och beasås. Mums är det rätta ordet. Ja, kanske lite gurka och tomat på det också så blir det ännu mer tummen upp!

Dagen har jag tillbringat ute i solen och molnen.
Blev väckt av mamma som ringe säkert 20 signaler för att verkligen se till att jag vaknade. Då var väl klockan 10. Ja när man väl var uppe slukade jag ett One Tree Hill avsnitt med Tacopaj och mackor till innan jag gick ut. Där har jag väl som sagt legat mest hela dagen, jäst och sovit med jämna mellanrum. Kom in för curkus 10 minuter sen och orkat knappt lyfta armarna. Skulle kunna somna här igen i soffan, rätt över datorn bara sådär. Det skulle vara nått de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0