Weekend

Aha, Fredagen spenderade hos Adam med lite grillning och trevligt folk. Det enda negativa som finns är myggen som gör att man måste sitta inne istället för att vara ute på sommaren, vad är sommaren till för liksom? Grillningen gick till så att vi sprang ut, la på köttet, sprand in, väntade ett tag, sprang ut, vände på köttet och sprang in igen. Så fick det blir för att vi inte ville bli myggätna. Som tur var åt dom inte upp våran mat.
Kvällen var lagom rolig och trevligt folk, men det är det väl nästan alltid. Det som gjorde min kväll var då Wii, hur kul är inte det? Mariokart, oohyes!

Dagen efter var det Lördag, alltså upp tidigt och iväg mot Sandviken. Där inne var vi redan för halv 9, alldeles för tidigt på en lördag om jag får säga det själv. Men vi skulle nämligen på överkörningskurs, ja vad man nu kallar det. Så se upp den 19 September för då kommer jag på vägarna.
Kursen kan jag ju säga att jag nog till och med sov på, ja inte riktigt men hade kunnat gjort om jag inte suttit rakt framför han som pratade. Tre långa timmar var jobbigt och man lärde sig ju inte något nytt. Jo att jag hade bra syn, man fick ju göra syntest också!
Sen efter allt så kunde vi äntligen gå ut i friska luften och mot stan. In på TeamSportia och det som nu finns i Sandviken. Ja Lindex och Guldfynd var det också vi besökte. Klocka, tröja och lite annat smått och gott fick hoppa ner i min kasse påväg ut genom dörrarna.
Åka hem, ta det lungt och vänta tills klocka blev 5 var det som gällde sen. Då var det Mat med dom bästa, ja för er som nu inte vet är det Erika, Anna och Simone jag bubblar om. Kycklingfilé, Krocketter och bea var på menyn. Till efterrätt sen, glass och varma bär. Gott var bara förnamnet.
Tick Tack, Tick, Tack.. och sen var klockan 9, alltså hem till Erika och vinna över Jennie och Anderas på något sångspel. Ja vinsten kanske inte blev vår men roligt var det väl. Känns som det händer mycket nu, men sen fortsatte vi ytterligare mot ett annat hus, vilket inte var någon annans än Puttes. Samma trevliga folk där och prat och så drog klockan iväg mot ett och det var dags att åka hem och sova tänkte jag. Men nu är klockan två och jag är fortfarande uppe.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: erkan

jennie ;)

2008-06-29 @ 11:52:31
Postat av: SOFIa

vadå? Det står ju så;)

2008-06-29 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0