Våren är på väg

Har nyss ätit kvällsmat. Tacopaj, som jag har gjort alldeles själv! Gjorde den till lunch men det fick bli det till mat nu också.
Vaknade redan halv 9 i morse och jag som tänkte ta en lång sovmorgon.. Men aja en och en halv timme mer än vanligt tackar man inte nej till.
Idag har det varit superväder och solen har lyst hela långa dagen men självklart har jag suttit inne, pluggat och kollat på både gossip girl och one tree hill. Ruskigt bra är dom.

Om en sisådär 16 minuter ska jag hoppa upp på cykeln och hämta upp Elin sen ska vi vidare fram och träna lite gitarr. Få se om Sofia lär oss nått nytt idag;)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: får bli ngt sånt =)

2008-03-11 @ 19:08:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0