I'm in love

Trevlig helg, trevliga skoldagar och snart min födelsedag. Låter riktigt bra faktiskt.
Går här och hoppas runt som ett litet barn på julafton, vet inte vad det är men ska bli så roligt att fylla år. Bättre än julafton, jag känner mig liten igen.
Fredag var det bio, Patrik 1,5 som var ruskigt bra och rolig. Något man måste se faktiskt! Sen tickade timmarna på och det blev Lördag. Efter hela dagens velande bestämde jag mig tillslut för att inte åka in på Inspark. Något jag inte ångrade då eftersom vi åkte in på Bowling istället. Som faktiskt gick bättre än vad det brukar till en början, men sen kom jag ju sist allafall. Vidare till MAX och sen hem igen. Sjöng med till musiken och hade allmänt roligt.
Söndagen kom och det var träning och mys med älskling. Måndag, skola. Tisdag, skola.
/sofia


Different times, old and new. It makes me different

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0