FREDRIK LUNDELL

Festen igår blev inte särskilt långvarig, jag åkte med första bilen hem eftersom jag inte mår särskilt bra. Förkyld, ont i halsen och huvudont på lovet är inte höjdare. 
Förfest i gävle hos fredrik och sen i en proppfull bil åkte vi mot östanå. lite folk och sen var jag hemma kvart över tolv tror jag. somnade vid ett och vaknade sen av en fredde som kom och väckte mig, pratade mycket som vanligt,
vaknade igen vid 7 av en fredde som absolut lära ha datorn dirr och han kunde inte sova. somnade om igen.

solen hittade tillslut fram så jag satt mig ute och gjorde lite fysik, blev dock inte nå klokare. provet går väl som det går sen. fick med fredde ut på en cykeltur tillslut men när vi ska sätta oss på cykeln är det punka, provar nästa, går itne att pumpa däcket, överväger att gå och tillslut kommer pappa hem och då lagar däcket till oss, fredde själv är ju inte så händig.
så nu har vi köpt halstabletter och är hemma igen.
film och käk står på kö.
och ingen träning idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0