naa-na-na-naa-na

jag antar att min lilla skara läsare saknat mig under helgen. eller så har ni inte gjort det. hur det än är har jag gjort ganska mycket om man tänker efter, det har varit en bra helg.

i fredags (FREDAGEN DEN TRETTONDE) åkte folk till gävle och kollade på sofia och amanda som sjöng, om jag också kunde sjunga och det lät bra skulle jag inte vara tyst en minut så ni har tur att jag inte kan. vi röstade och sen åt vi mat. somnade i bilen på vägen hem och sen sov jag så gott som en stock brevid hjärtat. vaknade nio på lördagen och då studsade vi upp, av någon konstig anledning. bakade fruskost, duschade och tog en promenad med fredrik för att köpa gott.
på kvällen blev det efter lite letande av skjuts tillslut fest, om jag var taggad. och jo det blev ganska mycket, inte med mening. Ja det var ALLA HJÄRTANS DAG också, jag kan inte säga att jag är mycket för speciella dagar. kanske att älskling fick en extra puss trots allt, ja ibland är jag gullig.
Vaknade nio på söndagen också, jag vet inte vad jag haft för knäpp denna helgen. segt hela dagen, jobbade och sjöng(lågt) i kyrkan bland andra tjejer som sjöng högre än mig.
nio tog jag och ludde bussen till sandviken-gävle och sen sov vi. sov lite länge och sen var det skola.
vi bygger broar och jag ska bli brobyggare när jag blir stor..

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0